با سلام به همه عزیزانی که به وبلاگ من اومدن...

بعد از مدتی که وبلاگ تو یه سکوت عمیق فرو رفته بود همیشه به یاد دوستای گلم بودم و دلم می خواست که زودتر بیام و وبلاگ رو آپ کنم .که حالا این وقت برام پیدا شده که با دست پر بیام..

می خوام تو اولین پستم در تابستون ۸۶ یه هدیه به دوستانی بدم که جبران نبودنم رو در این مدت بکنم.

از همه عزیزان می خوام که در صورت تمایل به دو سوالی که در آخر این مطلب مطرح میشه جواب بدن که در صورت درست جواب دادن و فرستادن جواب به ایمیل من از یک ماه اینترنت رایگان بهره مند بشن.که این فقط در صورتی خواهد بود که جواب به صورت دقیق باشه...

سوال اول:در قرآن کلمه امام چند بار به کار رفته است؟

سوال دوم:حضرت آدم بعد از خروج از بهشت در چه منطقه ای از زمین فرود آمد؟

email:sama-love@inbox.com

نظرات 2 + ارسال نظر
پاییز چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ب.ظ http://respina-a.blogfa.com

سلام
امیدوارم که خوب باشید
ببخشید می گم سوال دیگه نداشتید
در هر صورت خوشحال میشم به من هم یه سر بزنید
موفق باشید

مونا شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ق.ظ http://mona1361.blogfa.com/

لطف کردی بهم سر زدی من که با تبادل لینک موافقم خوشحال میشم سحر جان همیشه موفق وسلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد