افسوس

نرسیدیم به هم بازی یک تقدیریم
عاقبت در هوس دیدن هم میمیریم
عشقمان مخرج صفریست که تعریف نشد
آه و افسوس که یک واژه بی تدبیریم
بعد از آن حادثه هایی که جدامان کردند
آنچنان شد که دگر از همه عالم سیریم
اشک میریختیم و دل که نمیکندیم آه
چه کنیم هر دو از این واقعه دلگیریم
وقتی از فاصله ها گفت دلم خندیدیم
فکر کردیم بهاریم که بی تغییریم
باز هم نام ترا در دل خود حک کردم
و محال است از این ایده خود برخیزم
باز سایه بالای سرم باش عزیزم
مایه برکت چشمان ترم باش عزیزم

valentine

ولنتاین رو به همه عاشقا تبریک می گم///....

اینم چند تا جمله که مخصوص این روز هاست... 

 ببخشید از معاملات عشقی مزاحمتون میشم می خواستم ببینم شما قلبتون مستاجر نمی خواد؟؟؟؟؟


میخوام بگم دوستت دارم... نه به 21 زبان زنده دنیا... بلکه به زبان قلبم.... گوش کن


بعضی وقتا چشمام به قلبم حسودی شون می شه .. می دونی چرا ؟ چون .. تو همیشه توی قلبمی ولی از چشمم دوری...


بهم گفتی دوستت دارم سرم رو پایین انداختم و گفتم نظر لطفته سرم رو بالا آوردی و تو چشام نگاه کردی و گفتی نظر لطفم نیست نظر دلمه


شیمی نخوندم , ولی می دونم اگه عشق نباشه ملکول های هیدروژن و اکسیژن نمی تونن اینقدر محکم همدیگه رو فشار بدن که اشک جفتشون در بیاد ...


OOOOOOOOOOOOOOOOOO O / OOOOOOOOOOOOOOOOOO
اینا همه تورو دوست دارن، منم اونجام، ببین دستمو برات بلند کردم


بابام گفت : عشق کشکه ... ! منم جواب دادم : زندگی هم آشه ... بدون کشک بی مزه میشه !!!


انواع قهوه:
شیرین : مثل چشمات
رقیق : مثل قلبت
داغ : مثل لبات
تلخ : مثل دوریت


چیه فکر کردی اس ام اس جدید اومده ؟
یا فکر کردی کارت دارم ؟

نه بابا فقط می خواستم بگم....... دوستت دارم


اگه منو دوست داری که هیچ چ چ چ چ ... اما اگه نداری. . . . . . . . تو غلللط می کنی!


می خواستم اسمت را روی سینم خالکوبی کنم ترسیدم صدای قلبم اذیتت کنه


لپت رو بیار
۰۰:۰۳
۰۰:۰۲
۰۰:۰۱
۰۰:۰۰
((((((((((((((ماااااااااچ
))))))))))
*:*.*:*.*:*.*:*
*:*.*:*.*:*
دوستت دارم



vV Vv vv Vv vV Vvv VvV
میدونی اینا چیه؟
.
.
.

اینا پرنده هایی هستن که از طرف من برای بوسیدنن تو اومدن
vV <=این دو تا هم کار داشتن دیر رسیدن!


بدو برو بالا پشت بام ...ببین باد از کدوم طرف میاد...وایسا طرفش...یه بوس برات فرستادم،بدو بگیرش...


قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش . نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی 


ای که می پرسی نشان عشق چیست...
عشق چیزی جز قلب زیبای تو نیست...



 

.باران نمی شوم تا بگویی با چه منتی خود را به شیشه می کوبد، ابر می شم تا از نگرانی یک روز بارانی هر روز از پنجره به من نگاه کنی.


اگر دیدی یه ستاره بهت چشمک می زنه، بی تفاوت نباش. بهش نگاه کن و آرزوی بهترین چیزی رو که می خوای بکن تا بدستش بیاری .. به من اعتماد کن ... من تو رو خواستم و بدستت اورد

ادم یه روز دنیا میاد
یه روزی از دنیا میره
کسی که عاشق نباشه
تنها میاد تنها میره

می دانی در این جهان کسی هست
که با دیدنش رنگ رخسارت تغییر می کند
وصدای قلبت آبرویت را به تاراج میبرد ،
مهم نیست که او مال تو باشد ،
مهم این است که فقط باشد
:
زندگی کند ، لذّت ببرد
و نفس بکشد

valentine

بلاخره valentine اومد*... به همه عاشق ها تبریک میگم...ایشالا به عشقتون برسید ...

اینم چند تا اس.ام.اس مخصوص love ترکوندن امشب...

جملات عاشقانه

 

 

ببخشید از معاملات عشقی مزاحمتون میشم می خوستم ببینم شما قلبتون مستاجر نمی خواد؟؟؟؟؟


میخوام بگم دوستت دارم... نه به 21 زبان زنده دنیا... بلکه به زبان قلبم.... گوش کن


بعضی وقتا چشمام به قلبم حسودی شون می شه .. می دونی چرا ؟ چون .. تو همیشه توی قلبمی ولی از چشمم دوری...


بهم گفتی دوستت دارم سرم رو پایین انداختم و گفتم نظر لطفته سرم رو بالا آوردی و تو چشام نگاه کردی و گفتی نظر لطفم نیست نظر دلمه


شیمی نخوندم , ولی می دونم اگه عشق نباشه ملکول های هیدروژن و اکسیژن نمی تونن اینقدر محکم همدیگه رو فشار بدن که اشک جفتشون در بیاد ...


OOOOOOOOOOOOOOOOOO O / OOOOOOOOOOOOOOOOOO
اینا همه تورو دوست دارن، منم اونجام، ببین دستمو برات بلند کردم


بابام گفت : عشق کشکه ... ! منم جواب دادم : زندگی هم آشه ... بدون کشک بی مزه میشه !!!


انواع قهوه:
شیرین : مثل چشمات
رقیق : مثل قلبت
داغ : مثل لبات
تلخ : مثل دوریت


چیه فکر کردی اس ام اس جدید اومده ؟
یا فکر کردی کارت دارم ؟

نه بابا فقط می خواستم بگم....... دوستت دارم


اگه منو دوست داری که هیچ چ چ چ چ ... اما اگه نداری. . . . . . . . تو غلللط می کنی!


می خواستم اسمت را روی سینم خالکوبی کنم ترسیدم صدای قلبم اذیتت کنه


لپت رو بیار
۰۰:۰۳
۰۰:۰۲
۰۰:۰۱
۰۰:۰۰
((((((((((((((ماااااااااچ
))))))))))
*:*.*:*.*:*.*:*
*:*.*:*.*:*
دوستت دارم



vV Vv vv Vv vV Vvv VvV
میدونی اینا چیه؟
.
.
.

اینا پرنده هایی هستن که از طرف من برای بوسیدنن تو اومدن
vV <=این دو تا هم کار داشتن دیر رسیدن!


بدو برو بالا پشت بام ...ببین باد از کدوم طرف میاد...وایسا طرفش...یه بوس برات فرستادم،بدو بگیرش...


قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش . نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی 


ای که می پرسی نشان عشق چیست...
عشق چیزی جز قلب زیبای تو نیست...



 

.باران نمی شوم تا بگویی با چه منتی خود را به شیشه می کوبد، ابر می شم تا از نگرانی یک روز بارانی هر روز از پنجره به من نگاه کنی.


اگر دیدی یه ستاره بهت چشمک می زنه، بی تفاوت نباش. بهش نگاه کن و آرزوی بهترین چیزی رو که می خوای بکن تا بدستش بیاری .. به من اعتماد کن ... من تو رو خواستم و بدستت اورد

ادم یه روز دنیا میاد
یه روزی از دنیا میره
کسی که عاشق نباشه
تنها میاد تنها میره

می دانی در این جهان کسی هست
که با دیدنش رنگ رخسارت تغییر می کند
وصدای قلبت آبرویت را به تاراج میبرد ،
مهم نیست که او مال تو باشد ،
مهم این است که فقط باشد
:
زندگی کند ، لذّت ببرد
و نفس بکشد

کلیپ فلش

با سلام  به همه دوستای خوبم .

بعد از یه مدت چند روزه دوباره برگشتم!!

باید ببخشید.

ولی این بار دست پر اومدم.یه کلیپ بسیار زیبای فلش رو برای دانلود در همین پست قرار دادم که حاصل زحمت آقا مسعود هستش.

چند نکته رو برای دانلود باید بگم:

۱-این فایل به صورت rar هست

۲-برای دانلود ابتدا روی لینک زیر کلیک می کنین.و بعد در صفحه جدید روی click here to continue کلیک و سپس در صفحه بعد به مدت ۱۸ ثانیه منتظر بشین.اونوقت دیگه می تونین فایل رو دانلود کنین و لذتشو ببرین.

نام:کلیپ فلش آخرین بار با صدای حمید عسکری

حجم:  mb 1/4

نوع فایل:به صورت rar

مدت دانلود با سرعت خطوط اینترنت ایران بین ۵ تا ۱۰ دقیقه.

http://space4upload.com/?pid=50990261

هرگونه استفاده با ذکر منبع بلا مانع می باشد.

copyright 2007 allright reserved 

 

 

تو در من آن تب گرمی که آبم میکند کم کم, نگاهت نیز چون مستی خرابم میکند کم کم, منم آن کهنه دیواری به جا از قلعه های سنگ که باد و آفتاب آخر خرابم میکند کم کم."
............................................................

روزی مرگ از زندگی پرسید: آن چیست که باعث می شود تو شیرین و من تلخ جلوه کنم ؟
زندگی لبخندی زد و گفت: دروغ
هایی که در من نهفته است

..............................................................

اگر دنیای ما دنیای سنگ است بدان سنگینی سنگ هم قشنگ است اگر دنیای ما دنیای درد
است بدان عاشق شدن از بهر رنج است اگر

عاشق شدن پس یک

گناه است دل عاشق شکستن صد گناه است.

و حقیقتی که تو در وجودت داری

ای شب از رویای تو رنگین شده
سینه از عطر تو هم سنگین شده
ای به روی چشم من گسترده خویش
شادیم بخشیده از اندوه بیش
همچو بارانی که شوید جسم خاک
هستی ام ز آلودگی ها کرده پاک
ای طپش های تن سوزان من
آتشی در سایه مژگان من
ای مرا با شور شعر آمیخته
این همه آتش به شعرم ریخته
چون تب عشقم چنین افروختی
لاجرم شعرم به آتش سوختی
ای دو چشمانت چمنزاران من
داغ چشمت خورده بر چشمان من
بیش از اینت گر که در خود داشتم
هر کسی را تو نمی انگاشتم

شعر از : فروغ فرخزاد

دیوانگی!

 

این دیوانگیست...

که از همه گلهای رُز تنها بخاطر اینکه خار یکی از آنها در دستمان فرو رفته است متنفر باشیم.

که همه رویاهای خود را تنها بخاطر اینکه یکی از آنها به حقیقت نپیوسته است رها کنیم
.

که امید خود را به همه چیز از دست بدهیم بخاطر اینکه در زندگی با شکست مواجه شده ایم.

که از تلاش و کوشش دست بکشیم بخاطر اینکه یکی از کارهایمان بی نتیجه مانده است.

که همه دستهایی را که برای دوستی بسوی ما دراز می شوند بخاطر اینکه یکی از دوستانمان رابطه مان را زیر پا گذاشته است رد کنیم.

که هیچ عشقی را باور نکنیم بخاطر اینکه در یکی از آنها به ما خیانت شده است.

که همه شانس ها را لگدمال کنیم بخاطر اینکه در یکی از تلاشهایمان ناکام مانده ایم.

به امید اینکه در مسیر خود هرگز دچار این دیوانگی ها و خطاها نشویم.

و به یاد داشته باشیم که همیشه

شانس های دیگری هم هستند

دوستی های دیگری هم هستند

عشق های دیگری هم هستند

نیروهای دیگری هم هستند

تنها باید قوی و پُر استقامت باشیم و همه روزه در انتظار روزی بهتر و شادتر از روزهای قبل و قبل تر باشیم...

رهگذر عاشق