خدا حافظی موقت مدیر وبلاگ...

با سلام به همه ی دوستای گلم .حتما همتون وقتی اسم نویسنده این وبلاگ رو دیدین تعجب کردین!

خوب حالا بهتون بیشتر توضیح میدم..تو این ۶ ماه وبلاگ توسط من آپ میشد.و توی این مدت دوستای زیادی پیدا کردم مثل ستاره و هدی و....

نمیخوام بیشتر از این سرتون رو درد بیارم.خلاصه داستان اینه که من به مدت ۳ ماه به دلیل یه سری کارهایی که برام پیش اومده دیگه نمیتونم بیام و آپ کنم.به همین دلیل از این به بعد سحر خانم خوبم این وظیفه رو به عهده گرفته.از دوستای خوبم میخوام که سحر رو تنها نگذارن و توی این ۳ ماه کمکش کنند که بتونه هر روز با مطالب جالب و بهتری آپ کنه.مخصوصا ستاره خانم گل.

در پایان به خاطر این همه لطفی که داشتین از همتون ممنونم و خاک پای همتون هم هستم....

خدا نگهدارتون باشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد